- 19.03.2018
- By admin
- In Гальма, Двигун, Діагностика, Керування, Коробка передач, Масла, Охолодження, Паски, Підвіска, Фільтри, Шини
- 1019
- 0
планове ТО
Техобслуговування – це святе і термінами нехтувати не можна. Уже, хоча б тому, що без позначки СТО при першому пред’явленні техпаспорта доблесного інспектору автодорожньої служби ви ризикуєте продовжити шлях пішки.
У керівництві по експлуатації автомобіля чорним по білому прописано після, якої кількості пройдених кілометрів необхідно проходити ТО-1 і ТО-2, що мають на увазі проведення контрольно-діагностичних тестів, регулювальних, електротехнічних, заправних робіт, а також очисних, мастильних і кріпильних. І цьому «чорним по білому» слідувати треба неухильно.
сезонне ТО
Існує ще, так зване, сезонне ТО, яке проводиться два рази на рік для підготовки автомобіля до теплого і холодного пори року, для «перевзування» вашого друга в літню або зимову гуму.
Часто сезонне технічне обслуговування вимагає заміни моторного масла, особливо в холодних кліматичних зонах, виконання антикорозійного обробки кузова і знову-таки, очисно-мастильних робіт, особливо якщо умови експлуатації авто пов’язані з не дуже сприятливими умовами – пил, бруд і інше.
щоденне ТО
Але щодня, так само, як ви цікавитеся справами домочадців, ви повинні цікавитися станом свого автомобіля. Називається ця зворушлива процедура – щоденне ТО.
Буквально можна, звичайно, і не вимовляти його вголос, а ось провести ряд маніпуляцій і упевнитися, що з автомобілем все в порядку, просто необхідно. Відрегульовані і, чи взагалі, на місці дзеркала? Чи не загубилися у вчорашній гонці державні реєстраційні номерні знаки? Чи працюють дверні замки? Чи відкриваються багажник і капот? Як себе почувають «двірники», сигналізація та освітлювальні прилади? Хід рульового колеса так же плавний і вільний? Ніде нічого не тече, не капає? Тобто перевірте герметичність систем живлення, охолодження і мастила.
До речі, як йдуть справи з наявністю витратних рідин? А як щодо герметичності гідроприводу гальмівної системи? Ну і контрольно-вимірювальні прилади не забудьте перевірити. І така ось процедура має бути вам тепер кожен день.
Але і це ще не все. Після уважного вивчення інструкції по експлуатації авто – зайдіть на форум власників таких авто, як у Вас. Обов’язково дізнаєтеся багато цікавого. Після скількох км потрібно міняти мастило, як часто летять шарніри стійок (про це в інструкції не попереджають).
Двигуни, бензиновий і дизельний, в залежності від пробігу потребують додаткового огляду – фактор якості палива позначається.
Підвіска може не витримати рекомендованого терміну до ТО на наших ухабинах. Та хіба мало що може трапитися в житті автомобіля? Одним словом, нюанси, котрі вимагають постійної уваги, часу, витрат і називаються вони поточним ремонтом.
Будемо сподіватися, що виконуючи правила експлуатації автомобіля і правила дорожнього руху, справа до серйозного ремонту не дійде.