- 19.03.2018
- By admin
- In Гальма, Двигун, Діагностика, Керування, Коробка передач, Масла, Охолодження, Паски, Підвіска, Фільтри, Шини
- 1335
- 0
Технічне обслуговування автомобіля включає в себе комплекс заходів, спрямованих на підтримку транспортного засобу в справному стані і збільшення тривалості його безперебійної роботи.
Список базових робіт, що входять в планове технічне обслуговування:
Технічне обслуговування в залежності від періодичності і складності робіт буває різних видів. Виділяють перше і друге технічне обслуговування, яке необхідно проводити у відповідність з керівництвом по експлуатації автомобіля і певним пробігом і ін. умовами.
Крім першого і другого ТО виділяють щоденне і сезонне технічне обслуговування.
Щоденне обслуговування автомобіля проводить сам водій, перевіряючи наявність палива, працездатність вимірювальних приладів в машині, а також замків дверей та багажника. Метою такого огляду є визначення водієм справності автомобіля, а також того, чи не становить він загрозу іншим учасникам дорожнього руху в зв’язку з будь-якими поломками і несправностями.
Сезонне технічне обслуговування проводиться раз в сезон. Одними із заходів такого обслуговування можуть бути заміна гуми, антикорозійна обробка кузова, заміна моторного масла і т.д.
Регулярне проходження планового ТО дозволяє довше зберігати працездатність Вашого автомобіля, вчасно виявити будь-які несправності, замінити масло і ін.
При проходженні технічного планового обслуговування Ви, перш за все, дбаєте про свою безпеку та безпеку ваших пасажирів.
Планове ТО автомобілів включає в себе наступні послуги:
Діагностика автомобіля: кожні 10 – 15 тис. Км., Або 1 раз на рік
Діагностика гальмівної системи: кожні 30 тис. Км., Або один раз рік
Заміна масла в двигуна: кожні 10 – 15 тис. Км., Або 1 раз на рік
Заміна свічок двигуна внутрішнього згоряння: кожні 30 – 90 тис. Км. в залежності від марки автомобіля
Перевірка і заміна акумуляторної батареї: кожні 15 – 20 тис. Км.
заміна фільтра
масляний фільтр змінюється разом із заміною масла двигуна, кожні 10 – 15 тис. км.,
Повітряний фільтр змінюється кожні 10 – 15 тис. Км.
Заміна паливного фільтра проводиться кожні 10 – 90 тис. Км., В залежності від марки автомобіля
Перевірка салонного фільтра – в залежності від забруднення (15 – 20 тис. Км.)
Перевірка електрообладнання та додаткового обладнання
Діагностика рульового управління 10 – 15 тис. Км.
перевірка і огляд днища автомобіля і вихлопної системи
перевірка тиск в шинах
промивка паливної системи, форсунок і так далі кожні 60 тисяч кілометрів
заміна ременя ГРМ роликів і приводних ременів кожні 60 – 90 тис. км., в залежності від марки автомобіля
Заміну масла необхідно виробляти, спираючись на рекомендації виробника автомобіля. Міжсервісний інтервал може залежати не тільки від марки, моделі авто, а й від тієї географічної місцевості, де він експлуатується (часто виділяють різні інтервали для Росії і Європи). Дуже важливо проводити своєчасну заміну масла. Крім того, виділяють деякі фактори, при яких рекомендовано проводити заміну масла раніше, ніж рекомендує робити виробник.
До цих факторів належать:
часта експлуатація автомобіля під час години пік (коли багато часу проводиться в пробках), їзда ривками, їзда на короткі відстані;
великі перерви в експлуатації авто;
при використанні низькоякісного палива;
після експрес заміни масла;